Good to be back - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Arjan Wal - WaarBenJij.nu Good to be back - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Arjan Wal - WaarBenJij.nu

Good to be back

Blijf op de hoogte en volg Arjan

22 Januari 2016 | Nederland, Zwolle

Jaja, weer thuis na een geweldig avontuur. Ik heb zo veel beleefd dat het heel erg lastig is als mensen vragen: Hoe was het?; Wat heb je gedaan?

Ik kijk terug op een super mooie tijd. Een avontuur om nooit ter vergeten. Zeker voor herhaling vatbaar. Zelf natuurlijk ook veranderd. Het wennen aan een andere cultuur, een andere leefwijze. Meer mezelf redden en op ontdekking gaan, voor het eerst vliegen, voor het eerst bija alles geregeld. Hulpvragen leren stellen. Natuurlijk zijn er ook heel veel dingen die niet veranderd zijn aan mij en daar ben ik ook blij mee. Ik ben wie ik ben en dat wil ik graag zo houden.

Na een goede vliegreis (ondanks het weinige slaap) dinsdagochtend weer aangekomen op Schiphol. Natuurlijk waren mijn ouders er en als verrassing was Sander er ook. Dat was leuk! Tijdens het korte wandelingetje vanuit de aankomsthal naar de auto heb ik even het weer ondervonden. Ietjes kouder dan dat ik afgelopen tijd gewend was. Graadje of 30.

Woensdagavond was weer een top avond. Lekker lopen sporten. Oh, wat had ik het team en het sporten gemist. Wat heb ik weer genoten van het pezier, de gezelligheid, het bidden en de knuffels. Was ook mooi om te horen dat ze mij hadden gemist. Ondanks dat ik niet altijd de meest aanwezige persoon ben (oftewel, soms wat stil) werd mijn aanwezigheid opgemerkt. Mijn enthousiasme en mijn meedoen. Even meelopen om de spullen uit het kamertje te halen, de lampen ophalen met Sander, de muziekbox uitzetten als de pauze begint. Tjaa, zo ben ik en zo hoop ik ook zeker te blijven. Helpen waar ik kan. dat moment was voor mij echt thuiskomen. Weer tussen mijn echte vrienden!

Vanmiddag even langs de groentewinkel geweest. Eem een bakkie gedaan. Er is niet heel veel veranderd in de winkel. Was wel weer leuk om terug te zijn. Volgende week weer aan het werk. Mijn baas is zo aardig om mij rustig te laten beginnen. Niet al te vroeg mijn bed uit, alleen donderdag. Heb wel weer zin in om weer aan het werk te gaan. Buiten zitten in korte broek met een boek en een biertje wordt 'm hier toch niet.

Het koude weer valt mij nog mee. Zolang ik maar genoeg kleren aan heb. Heb zin om zondag weer naar de kerk te gaan en allemaal bekende gezichten te zien. Alleen de vraag: wat heb je gedaan? hoop ik niet al te vaak naar mijn hoofd geslingerd te krijgen ;)

Als afsluiting haal ik de titel nog even aan:
Good to be back (at home, want dit voelt echt als mijn thuis hier)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zwolle

Curaçao

Vakantie na het avontuur in Suriname

Recente Reisverslagen:

22 Januari 2016

Good to be back

18 Januari 2016

einde avontuur

14 Januari 2016

geweldige ervaringen

08 Januari 2016

Belevenissen

04 Januari 2016

Luxe leventje
Arjan

Christelijke avonturier

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 335
Totaal aantal bezoekers 13494

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2016 - 26 Augustus 2016

Ethiopië

24 December 2015 - 18 Januari 2016

Curaçao

30 September 2015 - 24 December 2015

Suriname

Landen bezocht: