chill leven - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Arjan Wal - WaarBenJij.nu chill leven - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Arjan Wal - WaarBenJij.nu

chill leven

Blijf op de hoogte en volg Arjan

29 December 2015 | Curaçao, Willemstad

Heerlijk genieten!

Donderdag, de dag van aankomst direct leuke dingen gedaan. 'S middags naar het strand. Nog even een bui van een paar minuutjes, maar verder heerlijk zon! 'S avonds naar Bijblauw geweest waar Barbara St. James aan het optreden was. Een goeie jazz zangeres! Daarna na de kerstnachtdienst van 23.00-00.00 bij de Fortkerk geweest. Een mooie dienst in de openlucht.

Vrijdag (1e kerstdag) naar de kerk geweest. Het is een hele tijd geleden dat ik weer een 'normale' dienst heb gehad. Eerste minuten had ik alleen maar kippenvel.
De rest van de dag was het regenachtig. We zijn het eiland rond gereden. Helemaal naar westpunt en terug. Nog naar een plek geweest waar flamingo's waren.
'S avonds naar Floris hotel geweest. Wat gedronken en gepraat met een aantal Amerikanen. Het was vooral een avond waar mensen waren die gay zijn. Soms was het heel apart. Ik ben het niet gewend. Maar het waren hele gezellige Amerikanen waar lekker mee te praten viel. De meeste Amerikanen komen maar voor een weekje. Hotel, zwembad, bar en strand. Op stap om dingen op te zoeken of het eiland rondrijden doen zij niet aan. Tjaa, zo kan je ook vakantie houden. Dat is 100% rust.

Vandaag (zaterdag) heerlijk rustig. Vanmorgen niks gedaan en nu (3 uur) al een tijdje op het strand liggen zonnen. Nooit geweten dat ik zo goed bruin kon worden!

Dus, chill leven!!!