Even wennen - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Arjan Wal - WaarBenJij.nu Even wennen - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Arjan Wal - WaarBenJij.nu

Even wennen

Blijf op de hoogte en volg Arjan

02 Oktober 2015 | Suriname, Paramaribo

De eerste paar dagen in Suriname is het even wennen. De lokale organisatie zou een brief voor mij hebben zodat ik weet wanneer ik een gesprek heb en aan de slag kan als vrijwilliger. Maar ze hebben nog niks van zich laten horen, dus ik wacht geduldig af.

De temperatuur is hier wel een stukje hoger dan in Nederland. Gisteren tikte de temperatuur wel de 40 graden aan.
Gisteren hebben we lekker verkoeling gezocht bij een zwembad. Heerlijk was dat. Gisteren ook nog een drankje ergens gedaan, wat behoorlijk goedkoop was.

Vandaag weer even een lekker dagje rustig aan doen. Het enige wat ik eigenlijk wil gaan doen vandaag is een fiets gaan huren. Taxi is niet heel duur, maar wel te duur om voor elk uitstapje te bellen.

Het is wel even lekker om zo rustig aan te wennen, maar heb ook zeker zin om aan de slag te gaan

  • 05 Oktober 2015 - 19:40

    Peter:

    Hoi zoon van me,

    Lekker dat je nog even kan genieten van het zwembad en de omgeving. Ik hoop dat je snel aan de slag kan. Dat gun ik je.

    Groeten uit Zwolle

  • 08 Oktober 2015 - 00:07

    Marco Leijenhorst:

    Hoi Arjan,
    Wat gaaf dat je daar zo van betekenis wilt zijn. Ik hoop dat je snel aan de slag kan. Heb het goed!
    Groetjes, Marco

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Suriname

Vrijwilligerswerk als fietsenmaker in Suriname

Recente Reisverslagen:

24 December 2015

laatste avonturen

12 December 2015

Raleighvallen & Voltzberg

12 December 2015

Sinterklaas

25 November 2015

Blanche Marie en Apoera

25 November 2015

Fort Zeelandia
Arjan

Christelijke avonturier

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 316
Totaal aantal bezoekers 13463

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2016 - 26 Augustus 2016

Ethiopië

24 December 2015 - 18 Januari 2016

Curaçao

30 September 2015 - 24 December 2015

Suriname

Landen bezocht: