Even wennen - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Arjan Wal - WaarBenJij.nu Even wennen - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Arjan Wal - WaarBenJij.nu

Even wennen

Blijf op de hoogte en volg Arjan

02 Oktober 2015 | Suriname, Paramaribo

De eerste paar dagen in Suriname is het even wennen. De lokale organisatie zou een brief voor mij hebben zodat ik weet wanneer ik een gesprek heb en aan de slag kan als vrijwilliger. Maar ze hebben nog niks van zich laten horen, dus ik wacht geduldig af.

De temperatuur is hier wel een stukje hoger dan in Nederland. Gisteren tikte de temperatuur wel de 40 graden aan.
Gisteren hebben we lekker verkoeling gezocht bij een zwembad. Heerlijk was dat. Gisteren ook nog een drankje ergens gedaan, wat behoorlijk goedkoop was.

Vandaag weer even een lekker dagje rustig aan doen. Het enige wat ik eigenlijk wil gaan doen vandaag is een fiets gaan huren. Taxi is niet heel duur, maar wel te duur om voor elk uitstapje te bellen.

Het is wel even lekker om zo rustig aan te wennen, maar heb ook zeker zin om aan de slag te gaan

• 05 Oktober 2015 - 19:40

Peter:

Hoi zoon van me,

Lekker dat je nog even kan genieten van het zwembad en de omgeving. Ik hoop dat je snel aan de slag kan. Dat gun ik je.

Groeten uit Zwolle

• 08 Oktober 2015 - 00:07

Marco Leijenhorst:

Hoi Arjan,
    Wat gaaf dat je daar zo van betekenis wilt zijn. Ik hoop dat je snel aan de slag kan. Heb het goed!
    Groetjes, Marco