Belevenissen - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Arjan Wal - WaarBenJij.nu Belevenissen - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Arjan Wal - WaarBenJij.nu

Belevenissen

Blijf op de hoogte en volg Arjan

08 Januari 2016 | Curaçao, Willemstad

Maandag. De dag dat ik helamaal niks heb gedaan.

Dinsdag de banden van de mountainbike weer gefixt. Allebei de banden latex in, ze stonden helemaal droog, en achter nog een plug er in. De anderband bleef behoorlijk spuiten. Maar als ik ging fietsen zou het wel weer goed komen. Net voordat ik weer thuis was, was de band dicht. Wel was weer bijna alle latex eruit, maar hij is gelukkig dicht. Ik moet dus nog een keer terug om nieuwe latex in de achterband te laten zetten, omdat ik anders bang ben dat als er nu nog een gat in komt, er geen latex meer in zit om dat gat weer dicht te krijgen. 's Middags een logee opgehaald van het vliegveld.

Woensdag lekker naar blue bay geweest. Even paar biertjes aan de bar, daarna lekker gelegen op het strand. 's Avonds na het eten een andere logee opgehaald. Samen met die 2 logees naar een feest geweest. Was gezellig, ook al ben ik niet zo van het dansen. Het was wel leuk om er te zijn geweest.

Gisterochtend niet zo veel gedaan. 's Middags de fiets gepakt en naar Eric's ATV tour gefietst. Daar aangekomen stonden al allemaal mensen binnen. Amerikanen. Ik vroeg wat het kostte om ATV (quad) te rijden. Was nog redelijk aan de prijs, maarja, het is gewoon hartstikke leuk. Dus ben ik mee gegaan. Van 3 uur tot een uur of 6 gereden. Onderweg nog 2x drinken gehad. In een mooi restaurant en bij de Aloe Vera plantage. Ook aan het einde nog een cd gekregen met de foto's er op. Was weer een leuk avontuurtje.

(oh ja, de foto's erbij plaatsen is te veel werk. Als je foto's wil zien moet je kijken op facebook of je kan mij een mailtje sturen: arjan1234@gmail.com)