ervaringen - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Arjan Wal - WaarBenJij.nu ervaringen - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Arjan Wal - WaarBenJij.nu

ervaringen

Blijf op de hoogte en volg Arjan

12 Oktober 2015 | Suriname, Paramaribo

Gisteren een leuke middag en avond gehad. We gingen een dolfijnen-kaaimannen tour doen.
's Middags met de boot het water op en daar een tijd lang tussen de dolfijnen gevaren. Het zijn mooie dieren, jammer dat ze zich niet heel erg veel lieten zien. Foto's maken was echt heel erg lastig. Maar het was leuk!
's Avonds roti gegeten en met de boot het moeras gedeelte in gegaan. Daar hebben we 3 kaaimannen gevangen. De eerste was heel klein, zo'n 40/50 cm denk ik. De laatste was meer dan een meter. Paar elastiekjes om de bek gedaan en toen op de foto ermee. Was een hele leuke ervaring!
Vanmorgen naar een opening van een bibliotheek geweest bij een basisschool in Suriname. Het was namelijk mede mogelijk gemaakt door 'unu pikin'. Was mooi om de Surinaamse kindjes daar op die school te zien.
Leuke ervaringen beleefd dus!